jag älskar att jobba och så får jag vara ledig så mycket

skit tråkigt är det. jag vill inte sitta här hemma i regnet och glo - jag vill tjäna pengar, utvecklas och lära mig nya saker varje dag. jaghatar att vara så här sysslolös. det är konstigt med mig för när jag har för mycket klagar jag på det men det är fa´n bättre att ha för mkt att göra än för lite.
idag har jag iaf fått en uppgift att utföra, ska gå ut med lilla mopsen rocky. det tar väl en timme eller två iaf. phu. vad ska jag göra resten av dagen då?

buhäääää ge mig mer jobb snälla gina gud.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men så är det ju.. när man jobbar vill man va ledig och när man är ledig klagar man på att det är tråkigt.

2009-06-10 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0