Sill i stora lass

Det där lät mer som ett mellanmål Maya... min och mammas lunch blev kaffe med olika goda knäckebröd med köpt sill, gravad lax, havtornsmarmelad och torsk från i måndags. Inte allt på samma knäcke, blev några olika varianter. Och choklad i efterrätt. Mmmm...

Jag har fått dille på sill och efter att jag och mamma fikade blev 4 olika sorter till. Havtornssill, lingonsill, italiensk sill och klassisk sill. Jag ska äta så mycket sill till midsommarlunch imorgon så det sprutar ur öronen.

Shoppingen idag har blivit en ny jacka 200 kr på Vila, ett grått linne, ett svart linne, en ny fin bikini, ett par 3/4 träningsbyxor och två temuggar. Nu är jag nöjd, behöver inte shoppa mer på ett tag.

Dagens träning har hittills bestått av två promenader, sammanlagt ca 1 timme och 25 minuter. Imorgon ska jag ut och springa med nya brallorna innan den stora lunchen. Sen kommer min pojk!! Längtar....

Kommentarer
Postat av: maya

era jäkla livsnjutare! för er är varje dag en fest, eller? vi vanliga männsikor får ta det vi har. idag var det knäcke med kaviar, haha

2009-06-18 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0