stress stress stress

min dag igår:
vaknade på tok för sent, för att jag inte kunde somna dagen innan.
gick en promenad med zackie på 40 min
slängde i mig frukost
duschade
körde till ica och köpte mat
körde in till stan för att lämna företagsdeklarationen.
hittar inte i stan
körde fel
körde rätt
skatteverket har flyttat (!!!)
springer och letar som en galning efter skatteverket, sen till jobbet.
får ta bilen och försöka hitta en ny parkering närmate skatteverket.
hittar skatteverket
hittar parkering
det är sjukt mkt folk
hittar ingen att fråga vart jag ska lägga mina papper
tränger mig före ca 60 pers och frågar en dam vart jag ska lägga mina papper
damen tar mina papper
kl är 12.45
jag börjar jobba 13,00 i hyllinge (är alltså i helsingborg nu)
kör som en galning till jobb
tar nästan en snattare på bar gärning
tillkallar väktare
pulsen är hög
hinner ej städa butiken ordentligt
blir sen
kör som en galning hem till höganäs
kommer hem
zackie sitter UTANFÖR(!!!!) vår grind.
zackie ska ha varit hos våra grannar
grannarna tror att zackie är hos dom
pratar med mina grannar
går en runda med zackie
ger zackie mat, vatten och mediciner
slänger i mig en tallrik filmjölk
duschar
ser lite på cityakuten
kommer på att jag måste städa imorgon eftersom vi har visning
börjar plocka undan lite grejer
kollar hemnet
betalar två räkningar
för över pengar till ted
kollar min a-kassa
idioterna vill ge mig 1000 spänn bara...
kommer i säng vid 00,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0