Testa test

Har försökt skriva flera inlägg, men det har inte funkat. Testar nu igen, men får bli lite kortare.
Gårdagen var supermysig, trevlig och maten var underbart god!! Gratinerad hummer och vitt vin, sedan oxfilé, hasselbackspotatis, bea och kantareller, och rödvin! Till efterrätt friterad camembert (ost.. stavas kanske inte så?) med underbar hjortronsylt. Huuuur gott som helst. Man borde äta 3 rätters oftare! Mat är ju livet. Och vin. Och choklad. I alla fall. Tack Lisa och Lasse för underbar middag och grattis mamma och pappa till silverbröllop!

Idag har jag latat mig lite mer. Sprungit i 46 minuter med mamma. Gårdagens vin kändes litegrann, men annars var det toppen! Jag gjorde laxburgare till mamma och mig till middag... blev faktiskt gott! Alltså mixade laxfiléer med lite annat gott. Inte färdigköpta. Nu ska jag ut i kvällssolen och traska med hunden. Imorgon ska jag shoppa lite! Förhoppningsvis träningskläder och kanske en bikini (fast när ska man bada egentligen?).

Midsommar snart. Jag ska äta sill tills jag spricker. Imorgon ska mamma och jag göra egen sill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0