Trötter

Fy vad trött man blir av att jobba.. förstår inte hur man pallar 40 timmar i veckan. Funderar allvarligt på att bli hemmafru... älskling kan du bli en rik kock så jag slipper jobba? Tänk va underbart att vara hemma, gå ut med hunden, ta en fika, dricka kaffe, fixa och dona i hemmet... och om man har en trådgård kan man gå runt där och lalla hela dagarna. Och träna när man vill. Kanske har jag kollat för mycket på Desperate housewives... vad vet jag.

Jag skojar bara, så hemskt är det inte att jobba. Det är ganska roligt, men jag orkar inte göra något när jag kommer hem. Har endast vart ute med Tindra och dammsugit lite. Sen har jag legat i soffan. Jag är ju ovan att jobba så jag är sjukligt trött när jag kommer hem. Kan även bero på allt nytt jag måste lära mig och alla tusen saker jag måste ha i huvudet. Det är tröttsamt. Så jag skjuter upp veckans träning till slutet av veckan när jag är ledig och Edvin ska jobba på bröllop. Blir till att springa torsdag, lördag, söndag om jag ska hinna målet med 3 ggr/veckan. Nu har jag skrivit det så nu måste jag göra det... hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0