vem läser vår blogg?

jag trodde det var jag, maria, mamma och pappa. men vi har haft ca 9 unika besökare varje dag. jag har två datorer blir det två unika om jag kollar på båda? då är vi uppe i 2. sen har mamma en dator på jobb pappa med, då är vi uppe i 4. sen har maria en dator då är vi uppe i 5. och så mamma och pappas hemdator = 6. vem läser vår blogg? hahaha hoppas den är intressant.

nu ska jag jobba. sen ska jag på fest och bli karatefull. nääää haha den tiden är över. jag ska på grillfest där det finns barn så det blir nog lungt.

jag längtar efter mina kläder som jag beställt!!

Kommentarer
Postat av: Mariell

Hej, jag heter Mariell och gick i skolan i Grythyttan med Maria. Jag är inne på er blogg ibland, och tycker den är intressant. Kul att läsa bloggar där man känner någon som skriver, speciellt nu när Grythyttanperioden är över för några av oss. ! Hoppas allt är bra med er och med dig Maria! ! :)



Kram / Mariell

2009-06-13 @ 15:44:08
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Mariell! Kul att du läser, jag brukar ju läsa din blogg med ;) Blir kul att höra vart du tar vägen efter tiden här, hoppas du har det bra och lyckas med allt du vill göra!

2009-06-14 @ 10:41:22
URL: http://viskaspringamarathon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0