15,9 km

Dagen började inte så bra, trot lång sovmorgon mådde jag lite halvkasst. Attans, tänkte jag, som planerade att ta en långrunda idag. Men framåt halv 2 kände jag mig bättre och gav mig iväg ut i solen. Fick för mig att springa Loka-vägen, så det var precis vad jag gjorde. Det är underbar natur den vägen, men det tänker jag sällan på när jag åker till jobbet. Mycket sjöar och vacker skog. Sprang i kortbyxor för första gången i år och visade upp mina bleka ben. Tanken var att springa 8 km och vända, men dum som jag är råkade jag avsluta passet när jag skulle byta musik efter 13,24 km... sen sprang jag ytterligare 2,66 km.. så totalt blev det 15,9 km på 1 timme, 18 minuter. Superskönt! Nu kan dagen bara bli bättre, känner mig peppad och ikväll blir det nog lite fest. Men nykter fest för min del (ett glas vin kanske slinker ner). Nu ska jag återhämta mig med stretch och lite müsli. Puss puss.

Bleka ben


Återhämtning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0