39min och 37 sek?

jag vet att jag sprang 39 min men råkade trycka bort tiden innan jag memorerat sekunderna. men det var en sjukt jobbig runda. jag pressade mig själv till ett extra varv i skogen eftersom klockan efter min vanliga runda bara stod på 30 min. lite lite tyckte jag. men så tröt jag var i kroppen. sånt får mig att aldrig mera vilja dricka sprit. det är inte värt det när det känns som man får börja om på noll igen. upplever du det maria när du har festat?

vi har jätte fint väder. det är så varmt att jag funderar på att lägga mig på altanen oc h sola en stund. blir du avis nu syster? ähh det är inge synd om dig du har ju klarat göteborgsvarvet. den meriten kan du leva på länge.
här är iaf bilder


direkt efter rundan. ser ni hur dödstrött jag är??

´
ligger på altanen och tar igen mig i solen...

somnar snart...

nu ska jag laga lunch av ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0