54 minuter

Mätte inte hur lång distansen var idag, men sprang min vanliga runda som är ungefär 11 km. Det regnade rejält stundtals och blev rätt blöt. I hörlurarna hade jag alla bidrag i ESC, funderade på om någon skulle passa som jympalåt... och nån fanns det allt att ha som alternativ. Innan rundan kände jag mig riktigt deppig, ingenting verkar vilja bli som jag tänkt mig. Men nu känner jag mig som en liten solstråle igen. Gjorde lunchen idag till och med, blev pasta med gravlaxsås från mammas receptbok. Mums! Förresten, lycka till på vårruset nästa vecka mamsen! Du är min idol.

Skeptisk innan löpningen... inte så glad.


Yes! Jag gjorde det! Blöt och nöjd med en banan efteråt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Maria!

Har idag sprungit med mina nya skor och det gick så snabbt, vilken skillnad! Nu blir jag riktigt giftig på onsdag när jag springer vårruset. Håll tummarna!

Kram mamma

2009-05-21 @ 18:43:59
Postat av: Mamma

Tack Maria!

Idag har jag sprungit med mina nya löparskor, det gick riktigt fort. Nu blir jag giftig på onsdag när jag springer vårruset. Håll tummarna!

Kram mamma

2009-05-21 @ 18:46:40
Postat av: Mamma

Tjatigt, men det såg inte ut som den första kommentaren blev något, det är alltså inte ett bevis på att jag håller på att bli senil!

Kram mamma

2009-05-21 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0