Aerobics

Nu har jag vart på Aerobics. Jag gick inte dit för att jag var tvungen. Jag hade inte fått dåligt samvete om jag stanna hemma. Och det var inte för att förbränna en massa kalorier jag gick dit. Jag gick dit för att stressa ner, för att stärka ryggen så jag orkar ha det jobb jag vill ha och för att det är så himla kul helt enkelt. Jag skriver B-uppsats om ätstörningar och träningsmani just nu och får en himla massa insikter hela tiden. Insikter är väldigt nyttiga. Och att ifrågasätta varför man gör på ett visst sätt. Jag känner mig fri idag... för idag har jag inga krav på mig själv. 

Kan också berätta att jag lagade en smarrig middag! Det är inte lätt att laga mat åt en grym kock, men jag lyckades med pestokyckling och linssallad! Nu är jag nöjd med dagen och ska lägga mig i soffan och bara njuta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det sjuka är att så fort man släpper kraven så blir allt så mkt lättare. då kan man riktigt längta efter att ge sig ut em runda. men så fort tiden inte räcker till och man börjar känna sig "dålig" för att man ej har sprungit, då blir det helt plötsligt skit jobbigt,,,,

2009-05-11 @ 20:42:50
Postat av: Maria

Ja precis så är det ju

2009-05-11 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0