Brings music to my ears

Du får ändå inte springa om du inte äter ordentligt syster! Hm, förlåt... ska inte predika, men man orkar inte om man inte äter ju. Då blir det ju ännu jobbigare. Ska nog faktiskt ta och berätta vad jag ätit idag. Det är mycket och det var gott! Bara för att.

Frukost: Gröt med havremjölk, hallon, nötter och torkad frukt, I love frukost.
Mellis: En banan. Och två koppar kaffe såklart.
Lunch: Makaronilåda med makrill och smält ost (ej fullkornspasta, för man behöver inte alltid vara nyttig).
Mellis igen: Musli och havremjölk.
Middag: Pestokyckling med linssallad. Sedan åt jag liten bit choklad för att jag har mensvärk. Nu ska jag nog ta ett äpple. Allt detta kan jag äta och jag lovar att jag inte går upp ett gram, och även om jag skulle göra det så... so what.? Jag äter allt och jag mår som en prinsessa. Och dessutom har jag massor av energi så jag orkar med allt jag vill göra.

Men jo, jag skulle skriva om musik ja. Tänkte faktiskt fråga dig Maysan vad du brukar springa till, men du hann före. Här är några låtar jag gillar att springa till just nu...

1. Miss Li - Dancing the whole way home
2. Moneybrother - Born under a bad sign
3. Sahara hotnight - Japanese boy
4. Jonathan Johansson - En hand i himlen
5. Maia Hirasawa - Eleven
6. Kevin Rudolf ft. Lil Wayne - Let it Rock

Plus soundtrack från Footloose. Sjukt bra. Annars funkar alltid rock som man blir lite arg av. Då springer man lite fortare.

Kommentarer
Postat av: maya

ja musiken måste inte alltid vara sån man skulle lyssna på annars, det viktiga är att den ger en energi!! jag ska genast ladda ner lite låtar :-) eller törs man det längre??

2009-05-12 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0