Dagens träning?

Jag har lite beslutsångest angående dagens träning. Löpningen går så bra nu så jag vill egentligen inte ta ett uppehåll. Samtidigt vill jag inte riskera att tröttna, för de sköna passen kommer oftast med lite längre vila emellan. Därför funderar jag på att gå på gruppträning idag. Och det jag har att välja på är Aerobics eller Russian circle (cirkelträning med viker). Så nu ska jag fundera resten av dagen medan jag går på marknaden som har ställt upp sina stånd på torget idag. Imorgon åker jag på kryssning... då kommer väl träningen mest bestå av att skaka loss på dansgolvet.


Dansa loss på aerobics?

Pumpa musklerna på Russian circle?


Eller gammal hederlig löpning ute i naturen?

Kommentarer
Postat av: maya

jag vill ha en sån mage som hon i mitten!!!hur?

2009-05-07 @ 10:18:43
Postat av: Maria

haha, jotack. men jag tror jag skippar att satsa på det, vi är ju fina som vi är!

2009-05-07 @ 13:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0