dåligt samvete / lust

tänk att så fort du har ställt "krav" på dig själv att du ska ut och springa och sen inte gör det så fylls man av en sån stor olust inför tanken på att göra det + dåligt samvete. men när du inte har planerat att springa så kan du längta efter det...

jag har inte sprungit idag. jag prioriterade min hund istället som fick en 1 timmes promenad i solen. sen va klockan 19 och jag har inte käkat sen kl 12,00(en tallrik fil) och kände mig helt slut. tog en dusch och kkäde lite och nu känns det för sent (märks det att jag försöker bedöa mitt dåliga samvete??)

frågan är varför man känner sig så kass när man hoppar över en runda? det är ju inte hela världen. jag tränar ju iaf och rör på mig mycket ändå. nu känns det ännu mer som om jag måset springa imorgon och därför känns det sjukt jobbigt att ta sig ut. kanske ska jag inte springa fören jag verkligen känner för det igen. kanske ska jag släppa alla kraven? hitta lusten igen.

maria har du några tips på bra musik att springa till - börjar bli trött på tina turner haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0