Du gör mig lycklig

Titta så fin han är i lånade glasögon, min älskling. Jag är väldigt kär i honom. Han är den snällaste, varmaste och mest underbara människa jag träffat under mina 21 år på jorden. När jag har råd ska jag köpa honom ett par nya glasögon, som han så väl behöver. En sak vi har gemensamt är våra dåliga ögon. Förresten är inte mina ögon bra än... de blir nästan bara värre. Mamma, har du numret till någon ögonläkare?
 
Han har förresten börjat odla mustasch, för han har fått för sig att vara med i Mustaschkampen. Det ni...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst finns det ögonläkare här i stan men det bästa är väl om du kan få komma till Örebro eller något annat som är skapligt nära. Jag går på Globen ögonklinik så jag kan ju kolla med dom, men då måste jag veta när du kan komma hem. Puss på dig!

2009-05-14 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0