en stor rottis i en liten mini

haha så kul det måste sett ut! jag lämnade min bil på service i morse. eftersom jag skulle få gå hem från verkstaden så ville jag ha zackie med mig. så jag packde in min 42 kilos hund i min lilla mini cooper! haha vilken syn.
vi gick iaf 1 timme ca. det va riktigt skönt för här i skåne skiner solen redan. tror vi har en 15 grader och kl är bara 8,30. bra dag att vara ledig på.

på lördag ska vi på bröllop och jag har stora klädproblem. jag sydde upp en klänning i thailand till detta bröllop MEN jag är inte helt nöjd med resultatet då den verkligen inte är min stil. den är verkligen skit fin men den är så...ocool. och jag är ju jävligt cool va. det passar mig inte riktigt att va så "fancy". men men det stora problmet är vad jag ska ha för skor till.. jag köpte ett par svarta pumps (endast för att de va typ de enda jag fick ner mina asbreda fula fötter i) men nu känner jag att svart inte riktigt passar sig på ett bröllop. och vad ska jag ha över klänningen? det är ju inte riktigt sommar än!!
jag är lite inne på att köpa silver sprayfärg och färga skorna. vad tror du maria?
vad tycker ni?

klänningen:



visst hade silver skor + silver smycken gjort sig bra med denna dress?





här är skorna.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag tycker skorna va fina som den är, men till klänningen kanske silver passar bättre. klänningen är ju jättefin, det är ju sällan man får vara så fin och ocool. haha.

2009-05-13 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0