Grattis mamma!

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska ut i skogen med therés och hundarna, de ska få bada lite idag med, så jag tänkte passa på att ta mitt första dopp för i år. Hoppas det är varmt! Kände mig lite deppig imorse när jag blev lämnad ensam igen, men äsch, det är väl inte så farligt! Finns massor med skoj att hitta på när det är såhär varmt och skönt (förutom sola som jag inte får göra). Tyvärr ska jag tvätta och lusläsa B-uppsatsen i eftermiddag, inte så skoj kanske. Men nu ska jag njuta lite först.

Önskar lite att jag var hemma hos mamma och pappa, eftersom Maya och Zackie är där. Och dessutom är det ju Mors dag. Grattis mamma, du är bäst och det vet du! Du får tyvärr vänta till fredag för att få dina Mors dag- pussar.

Puss på dig världens bästa och finaste mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0