hur ska jag få denna dagen att gå?

vädret är trist, Ted jobbar sent, jag är uttråkad och har inga pengar. det enda jag har på schemat idag är att springa en runda. men det kan jag inte göra på några timmar, måste smälta frukosten.
jag vill jobba! jag vill inte vara ledig. jag är inte gjord för att vara ledig så många dagar när ingen annan är det!
jag kanske ska ta och måla lite? men jag har inget sug. borde göra klart Marias och Edvins tavla.
ska jag städa? nä jag gör ju inget annar känns det som. dessutom blir det lika skitigt så fort igen när man har hund.

gick en lång promenad med zackie nyss. det va skönt. nu har jag ätit frukost och nu ska jag....?????

hade jag haft pengar hade jag velat åka till köpenhamn, druckit öl, shoppat lite balla kläder o sånt. här är en bild från köpenhamn för nått år sen. ser rätt trvligt ut va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0