Ingen sol, inget vin, inget lopp

Idag är det Stockholm marathon!! Om ett år är det dags för oss att springa syster! Jag önskar att jag skulle och kunde springa idag, det hade vart otroligt kul. Tyvärr är det ganska omöjligt, kan inte ens gå ut och springa här just nu. Men en långpromenad i skogen har det blivit idag, första på hela veckan. Det var underbart. Det är riktigt sommarväder här och alla studeneter ligger ute och solar sina bleka ben. Själv får jag hålla mig i skuggan, för medicinen tillåter tydligen inte ens att man solar. Tänk att sitta ute på balkongen idag och dricka ett glas rosé och sola... nope, det får jag verkligen inte göra. Jag får ligga inne och följa marathonloppet på TV4, och drömma mig bort till nästa år. Då står vi där på startlinjen med dödsångest.. hihi.

Ps. Igår kväll kom älsklingen hem med massor av glass från jobbet. Så nu är frysen full av olika sorbetsorter och gräddglassar. Ganska lyxigt, men ganska farligt i den här värmen. Man vill ju typ leva på glass... 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart får du sola, springa och dricka vin igen, du får se fram emot det. Njut av glass så länge! Vi ses på fredag! Oj va jag längtar!

Puss mamma

2009-05-30 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0