jag förtjänar ett pris!



skåda detta mästerverk! så briljant!(fast kredden går till Anna på mitt jobb som kom med iden) dessa skorna är jätte gamla, köpta på din sko för 99 kr. dessa har jag sprayat med silver metallic spray och ska gå på bröllop i! detta betyder att jag kan lämna tillbaka skorna jag köpte, och istället köpa en tröja/bolero att ha över klänningen. väskaproblemet har jag också löst:



se! en gammal svart kuvertväska som nu matchar skorna och klänningen perfekt. ska sy på den lilla rosetten sen också.
i dessa svåra ekonomiska tider borde det finnas priser att ge sånna kreativa personer som jag! allt som allt kommer jag spara flera 100kr. allt för en sprayflaska som kostade mig 100 spänn!! de ni!

hylla mig gärna med en kommentar!

en annan sak, jag trodde jag tappat bort min jobbnyckel och hade panik igår kväll. gissa vart den låg? i väskan där jag alltid lägger den och där jag kollade 500ggr igår. hur går det till? är det gud som testar mina gränser?? tack gode gud att den kom tillbaka iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0