Jag klarar allt

Jag har också en seg dag. Det händer inte mycket just nu. Meningen är att vi ska sitta och skriva 8 timmar om dagen... jo, tjena, så länge kan jag ju sitta still. Sörplar massa kaffe och går ut med Tindra istället. Men tiden går sakta...
Ikväll blir det sista jympapasset innan sommaren. I höst är jag tillbaks med nytt pass. Ska försöka få massor med inspiration till dess, lägga in mer dans och roliga grejer. Jag är ingen dansare, men önskar att jag vore och kanske kan jag bli?

Ja, ni vet väl hur det gick för Malena vid det här laget. Men man kan ju alltid beundra hennes armar. Jag känner mig sådär stark just nu... både fysisk och mentalt! Ni vet känslan av att man kan klara vad som helst... det gäller att njuta av den känslan när den finns där, för rätt som det är kan den försvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0