jag lever än

men jag känner inte för att springa en meter. ge mig motivation!!! den försvann helt i helgen pga av jobb. har jobbat hela helgen, tänkte springa i morse innan jag drog dit men valde att sova en timme längre iställer (vilket jag ångrar bittert nu - hade vart skönt för samvetet att ha det gjort) 

Mitt schema i veckan ser generöst ut, om man tänker på spring tid.

plan:

Mån: 7 km
TIs: 5 km
ons: 7 km
tors: vila
fre: vila
lör: bröllop
Sön: förmodligen bakis

alltså detta är vad mitt schema tillåter denna veckan. annars hade jag såklart hellre sprungit varannan dag. men det får bli så här.

till sist en bild för att jag tycker inlägg utan bild är tråkiga;



hej då (vi ses imorgon när jag har sprungit)

ps: mamma och pappa våra förmodligen enda läsare: jag tycker det är så kul att ni fått en ny Tv det är så sällan ni får något fint. ni är verkligen värda det!! och det tycker ted också bara så ni vet (eller ska jag säga bingo berra haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0