Jag överlevde!!!

Yes, jag gjorde det! Mina två mål var: 1. Springa hela vägen 2. Under 2 timmar. Och jag klarade det!!
Sprang oavbrutet och gick i mål på 1 timme 51 minuter och 21 sekunder. Det gav mig placeringen 1612, av runt 40.000 som gick i mål. Inte illa va? Jag är mäkta stolt. Benen är riktigt ömma idag, jag har skavsår både här och där, men fy fan vad skönt! Detta gav mersmak, jag vill springa fler lopp nu!! Fast ska man orka ett helt marathon så lär man träna mer, mina ben höll på att gå av när jag gick i mål. Tänk då att springa dubbelt så långt! Men om ett år så...
Jag återkommer med bilder ikväll när vi kommit till hyttan. Puss så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken prestation! Du har en vilja av stål! Bra jobbat!

Tusen kramar från mamma o pappa

2009-05-17 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0