Kul nyhet

Simsalabim så fick jag sommarjobb! Och jag som precis beklagade mig för mamma över min otur med detta varje sommar. Håll i er nu.. ja ska jobba på... ålderdomshem!!! Hahaha. Inte världens roligaste kanske, men det ligger nära och behändigt här i Grythyttan, några hundra meter bort. Jag hade nästan glömt att jag hade sökt det, men nu ringde dom och behövde folk vecka 28-32. Fick bara sex dagar på Loka i sommar, så dom dagarna sa jag att jag inte kan jobba. Men sex dagars lön kan man ju inte leva på... så detta var ju perfekt! Grattis till mig.

Kommentarer
Postat av: maya

grattis till en sommar med bajsblöjor och dregel hahahaha

nej jag skoja bara, ett jobb är alltid bra oavsett vad det är!! det är inte lätt med jobb idag ju puss

2009-05-13 @ 08:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0