lycka till syster yster!

i göteborg alltså! jag kommer nog inte hinna skriva något imorgon eller på lördag så jag gör det nu istället. Det kommer gå galant för dig. du kanske tar hem hela skiten haha.

jag har ont i mina fötter, men har precis suttit fotbad så nu känns det bättre- men knölarna är lika stora fortfarande.  jag ska börja ta hand om mina fötter ordentligt nu, det kan ju inte vara normalt att vara 24 år och ha värk och hallux pallux rallus kallux eller va det nu heter (om jag nu har det??)

nu blir det schlager (fast det är så döötrist att glo på) imorgon kommer ted äntligen hem. jag är så ensam utan honom här nere, har ingen av mina nära nära, om ni fattar. när ted är borta får jag hemlängtan- efter mamma, pappa, maria och alex. mina närmaste. tanken på att mina nära är så långt borta gör mig så ledsen ibland.

sov gott och kom ihåg att jag älskar er alla 60 milen och mer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vi saknar dig, längtar efter dig och älskar dig så mycket!

Puss

2009-05-14 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0