magsår och ingen träning.

jobb jobb jobb och det blir svårt att hinna träna. dessutom har jag sovit dåligt tre nätter irad nu pga ont i magen. och inte ont nere i magen som jag brukar ha utan längre upp, under brösten. magsår månne? nej det får vi verkligen inte hoppas. nu skulle jag behöva mat, men vad ska man äta??

jag vill träna men jag pallar inte när jag jobbar mkt. morgonen hade ju varit den bästa tidpunkten för mig att träna, men då ska ju zackie ha sin morgonpromenad. ska jag både springa och gå så får jag gå upp mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland behöver man vila- och då ska man vila! Puss på dig!

2009-05-21 @ 18:14:08
URL: http://viskaspringamarathon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0