maskrosor

God morgon! idag är jag lite piggare men det känns fortfarande att det var fest i lördags. konstigt. när man va yngre (nu låter det som jag är jätte gammal) kunde man festa flera dagar i rad utan att känna något alls. men men sånt är livet. kanske har det inte med ålder, utan med ansvar att göra. förr behövde man inte gå upp ur sängen på hela dagen om man inte kände för det, nu har man inget val med hund villa bilar som ska hämtas mat som ska lagas osv.

iallafall så va det en rolig lördagkväll som inte började så roligt. kan säga att min klänning gick sönder 10min innan det var dags att åka till kyrkan. i paniken kom gråten och sminket rann. ähh jag orkar inte dra historien igen. men det va ingen rolig början.  ska slakta skräddarn som kommer i helgen för att försöka få oss att sy upp fler saker - glöm!!! och jag ska ha mina 700kr tillbaka!!

igår åt vi en stor frukost ute på altanen, sen körde vi in till stan och hämta volvon. körde till västersjön och gick med zackie en stund. sen körde vi tillbaka till stan och hämtade thaimat på krogen. sen va det bara soffan som gällde.

nu ska jag utplåna alla maskrosor på tomten.





mina älsklingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0