min dag i bilder och sa jag att jag är trött nu

dagen började med att kl ringde 06,30. upp ur sängen på med mjukisbyxor och baxade in zackie i minin. lämnade minin på service. gick hem med zackie. de ringer efter någon timme från bilverkstaden, det är någor fel på hjullagret eller något liknande, kommer kosta 2700. bilen kommer eventuellt inte vara klar till imorgon när jag behöver den.
fick ringa mina svärföräldrar och be om skjuts till munka ljungby där vår andra bil stog (efter som ted är med lastbilen o jobbar i karlskrona eller karlskoga kan inte lära mig vilket, eller ens vad det heter)
hämtade volvon. lämnade teds kostym på kemtvätt (en jätte mysko kemtvätt där ägaren inte kunde svenska och jag fick skriva själv vad jag lämnade in eftersom han inte visste vad det hette. men han var väldigt trevlig och skrattade hela tiden) köpte medicin till min hund och färg till mina skor.

måste bara visa dom igen:



efter det blev det lite lunch:



fullkornsmakkisar, qornfileer, riven ost, ketchup och sallad. sånt man får äta när man ej lever med en kock maria haha

sen blev det städning



nyss kom jag in efter en runda i skogen. idag hade jag min nya klocka på mig som jag fått av mamma och pappa i namnsdagspresent(det är linnea idag maya anna LINNEA skölding)



så glad jag blev för den!!! premiär tiden blev: 41,12 sek. är det en bra, medel eller dålig tid på 7,2 km?? det är ca 6 min/ km va? hmm det är ju inte så bra... blir till att öka takten nästa gång.

efter löpningen blev det en liten promenad i skogen med zackie



hoppad ni finner glädje i att se min damsugare, mopp, spis etc. jag förstår att det måste vara hemskt intressant

nu ska jag inte göra ett skit mer idag. jo åka o handla och laga mat. sen blir det soffan.

Kommentarer
Postat av: maya

hahaha sktattar åt mig själv. 41,12 SEKUNDER är ju en grym tid på 7,2 km, måste vara världrekord...haha jag menade minuter jööööö

2009-05-13 @ 16:51:31
Postat av: Maria

Du är ju grym!! :)

2009-05-13 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0