Nytt träningsupplägg :)

Nu när gruppträningen tar sommarlov kommer träningen se lite annorlunda ut för min del. Nu kommer jag lägga ännu mer tid på löpningen och satsa på 3 pass i veckan. Ett lite längre pass i långsamt tempo (15-25 km), ett halvlångt i varierande tempo, typ intervalliknande (8-10 km) och ett lite kortare i snabbt tempo (5-7 km). Dessutom ska jag försöka ta mig till gymmet och styrketräna en dag i veckan. Jag ska testa det här upplägget nästa vecka och se om det fungerar och om jag orkar/hinner. Det blir totalt bara 4 pass, annars brukar jag ligga mellan 5-7 pass/veckan, men det är rätt så mycket ändå. Sen blir det ju hundpromenader nu också ovanpå detta. Wish me luck... :)

Ps. Åt häst till middag... inte illa va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0