Powerwalk

Ingen löpning men dock en powerwalk med tindragullet. Hon kan gå fort hon. En timme var vi ute och rörde på benen. Underbart skönt att få lite luft innan man går och lägger sig. Tror jag fick en sockerchock efter födelsedagsfirandet för energin har gått upp och ner som en jojo. Höll på att somna innan vi kom ut, men när vi väl var ute hade jag massor av överskottsenergi. Nu väntar jag på älskling som agerar taxi, sen ska vi äta middag... Imorgon ska jag springa rumpan av mig, för sen åker klassen iväg på kryssning och då blir det hela två vilodagar!

Jag och tindragull

Kommentarer
Postat av: maya

hon är lik zackie ibland tycker jag? eller?

2009-05-03 @ 19:15:31
Postat av: Maria

jo lite, fast hon är lite mindre och det syns att hon har lite labrador i sig.

2009-05-04 @ 12:42:59
URL: http://mariaskolding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0