promenad i regnet

blött blött här i skåne idag. hur är det i hyttan? fast just det du ska på kryssning ju så det lär ju bli rätt blött ändå, haha. jag ska strax åka till jobbet, idag får vi förmodligen nya varor - och jag har inga pengar att handla för. så trist. det är så mkt jag vill ha!!!

jag lyssnar på en så fin låt, Fire and rain med james taylor. tyckte den passade mitt mood idag.

ja just det jag gick en 40 min promenad med zackie nyss och både han och jag blev väldigt blöta. ska ut med han igen innan jag åker. jobbar till 19 ikväll så sen blir det ingen mer motion idag.





bjuder på den här fina bilden idag. här regnade det i thailand. så bara så ni vet, man kan inte bara skylla vädret på det här jäkla landet. det regnar även i paradiset ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0