Regn och rusk

Ush idag är det en motig dag. Började med en promenad i regnet, sedan en frukost på ingenting eftersom vi inte hade särskilt mycket mat hemma. Vi åkte och handlade och har nu fyllt skåpen igen. Det fortsätter vara regn och grått och jag måste sitta och skriva uppsats hela dagen. Inte alls vad jag är sugen på. Benen känns lite bättre idag, men de är fortfarande inte riktigt redo för att tränas. Så jag får nog snällt hålla mig stilla idag, förutom några promenader. Har fått schema från jobbet i sommar, och det blir 5 veckor med introduktionsveckan och så blir det 6 dagar på Loka (om inte mer). Ingen rast ingen ro i sommar alltså... men jag vill jobba nu. Jag har ingen motivation till att plugga längre. Längtar till examen den 5 juni då jag ska ha fin långklänning, äta sommarbuffé med mina nära och kära och tillsist öppna champangen som stått i vår kyl sedan nyår. Sen är jag redo att kliva in i arbetslivet... jag måste vara tokig som längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0