Sista rundan...

...blev 6,7 km i lugnt tempo. Benen kändes bra. Flåset kändes bra. Och jag var sugen på att springa längre, men ska försöka spara det suget till lördag. Nu är jag färdigtränad... har ju haft loppet som mål ett tag, och även om jag inte följt något speciellt program så tror jag att det har varit ett bra mål. Min kondition är på topp! Dock skulle jag behöva mer styrketräning, men var sak har sin tid...


Laddar lite innan... i tröja från Midnattsloppet.


Efter - det gick toppenbra!

Nu är jag partysugen! Ikväll ska det dansas!

Ps. Dagens låtlista, som jag sprang till:
1. Miss Li - Dirty Old Man
2. Nancy Sinatra - These Boots are Made for Walking
3. Those Dancing Days - Hitten
4. Miss Li - A Daughter or a Son
5. The Cure - Just Like Heaven
6. Miss Li - The Boy in the Fancy Suit
7. Kate Nash - Foundations
8. Miss Li - Let Her Go

Gissa vilken artist jag gillar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0