sjunde dagen och en jävla massa elände

idag jobbar jag 7:e dagen i rad. kommer bli 9 dagar innan jag åker iväg till min hemstad stockholm. apstaden. det bor bara en massa schimpanser där. och en o annan gorilla. och en hel del råttor. och såklart en massa hala ålar.

men så bor ju min alex där som har pluggat klart nu äntligen - och det ska vi fira! och så ska vi mysa bara vi 2, sova i samma säng och lyssna på radiohead som på den gamla goda depp tiden :-)

och så ska jag hem till mor i far och få lite energi och massa kärlek. det behövs!

Maria lilla vännen vad jag har ställt till det för dig. eländes elände! men nu är allt bra igen hoppas jag. mitt dåliga samvete äter upp mig. Jag ville bara väl och så blev det så fel!

lite bilder från dessa frånvarande dagarna:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0