Slutkört men glad!

Här kommer en hälsning från en sliten själ. Jag känner mig som sju svåra år. Jag jobbade fyra timmar, sen bad jag Lina massera mig för jag kände mig helt förstörd. Jag har ont i hela kroppen och känner mig helt slut. Jag och Edvin var ute på skogspromenad i en timme och bara det kändes sjukt jobbigt. Så ingen mer träning idag för min del. Imorgon ska jag försöka gå på ett gruppass så jag får mig lite styrketräning. Kände mig fruktansvärt svag idag när jag masserade.

Men jag är glad ändå nu. Min älskling har kommit på världens bästa lösning, så nu har jag bestämt att jag verkligen ska springa Göteborgsvarvet nästa helg. Så nu är det bara att ladda hela veckan lång. Ska försöka få in ett sista långpass i veckan... det ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0