Sommarparty

Hej sommar! Det är sol och varmt idag, yes!! Jag är lite trött, men ska försöka springa en sista gång innan lördag. Det blir långsamt, långsamt tempo i alla fall. Om en timme ska Lina bjuda på lunch, hon firar sin födelsedag hela dagen idag, och ikväll bjuder hon på stort kalas i trädgården. På puben (som jag inte besökt på evigheter) är det sommartema sen (blommor i håret kanske?). Jag får springa lite emellan Linas fest och vår lägenhet eftersom jag inte vill lämna Tindra ensam för länge. Edvin är i skolan hela dagen och sen ska han jobba med Aktiv matlagning. Jag återkommer efter löpning och innan fest... kanske kommer det lite bilder. Puss och kram så länge.

Här är hon, min goa vän. Grattis i efterskott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0