Uttröttad hund och matte

Har vart på en till skogspromenad (har inte rört mig såhär mycket på hela veckan) med Tindra, Therés och hennes hund Nikki. Hundarna har badat och lekt sig trötta och jag är helt slut i benen. Kom hem och gjorde mig mat och ska tillbringa resten av kvällen i soffan framför Robinsinfinalen. Imorgon tror jag att jag kommer vara pangfrisk! Men penicillinkuren varar till tisdag, så det är bäst att ligga lågt. Men sen ska jag springa benen av mig och dricka en massa vin (konstig kombination... men jag gillar det, ett hårt träningspass, en dusch och sen en god middag och ett glas vin = det bästa som finns).

Tindra är helt slut... Nikki kan konsten att trötta ut alla utom sig själv. Vår dammsugare är inte lika fin som Mayas. Men rent blir det ändå. Eller typ rent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0