26:34

bättre o bättre dag för dag...

Idag blev det 5km alltså blev det ca 5,27 min per km. haha 3 sek bättre än igår. Fast igår blev det 1 km längre så egentligen va det nog ungefär samma.

Vad har annars hänt idag?
Började dagen som vanligt med en hund promenad. Körde minin in till Helsingborg för en rejäl tvätt. Killen på tvättfirman lovade att mina smutsiga fälgar skulle bli som nya...hmmm förra gången jag gjorde rent dem själv va de fan renare än nu. Besvikelsen är stor. Iaf så tvättade jag bilen för att en kille från malmö nyss va här och ev vill köpa den. HÅLL ALLA TUMMAR NI HAR!! Han hör av sig ikväll...

Ikväll kommer Kalle och hans tjej hit. Vi ska käka middag dricka massa vin och kolla idol. Jag vet ifs inte om de andra ska dricka massa vin, men jag ska iaf ha mig ett glas eller två. eller tre. eller... ni fattar. Börjar inte jobba fören 13,00 imorgon. Jobbar på söndag också, 10-16. Gött.

Nej nu blir det en lång skön dusch, sen komer väl Ted och Andreas såsmåningom.

Bye bye och trevlig helg /MaYa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0