33:21 med mamma

Började dagen med att vakna i min gamla tonårs-säng. Visste först inte vart jag va? Just det jag är hos mamma och pappa. Gick upp och åt frukost, drack en kopp kaffe och gjorde ve mig. Lånade Edvins bil och åkte till Haninge Centrum. Där luktade det alkis gubbe överallt och jag fick konstiga rysningar i hela kroppen av att vara där. så mycket minnen, så mycket tonårsångest och så mycket nytt. Kände knappt igen mig på vissa ställen. Gina tricot va jätte rörigt fast jag va tvungen att säga till tjejerna i kassan att det va fint eftersom jag ville prata gina tricot med dom. De frågade om min butik och jag sa med stolthet att den är jätte fin. vilket är så sjukt sant! För senare var jag i farsta centrum och den va ännu värre. Vår butik är så jäkla fin! jag blev så stolt.

Köpte en box rödvin till ikväll och ett underställ till mamma. INGET till mig själv! va sa du nu då Ted?? haha.

Sen körde jag hem, käka lunch och väntade på mamma. Va upp en sväng på vinden och leta prylar att sno med hem, men jag hitta inget speciellt - bara gamla leksaker. Men det va ju nostalgiskt och fint.

När mamma kom hem körde vi alltså till Farsta Centrum. Va inne på Gina såklart och som jag sa va det väldigt väldigt rörigt. Jag förstår det, det va mycket folk och det är kart det är svårt att hålla butiken tipp topp då. Så jag menar inte att klanka ner på butikerna, vi har ju inte lika högt "tryck" som många andra, men jag är ändå sjukt stolt över vår fina fina butik. Vi är bäst tjejer!

Hem igen och åter igen Ted JAG KÖPTE INGENTING!

Nu har jag precis kommit tillbaka från en löptur med mamma. Jäklar vilket tempo hon har. Min mamma är en riktig super 50+:are!


skulle lägga upp lite bilder MEN DEN HÄR DATORN ÄR DUM... håll tillgodo/ Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0