33:55 innan jobb

Med lätta ben men otroligt tung andning. Aldrig att båda kan kännas ok. Iaf blev det 6km i lagom tempo. Tiden är väl sådär... men ok.

Helgen har varit ok. Hade en rolig helg på jobb, fan va jag älskar mitt jobb. Jag älskar att jobba med mäniskor. Hade så kul med många kunder i helgen- även om samtalen typ varar i 10-20 sek va det så många som va på gott humör och ville ha hjälp, skämtade och va allmänt trevliga.
På Fredagkvällen kom Kalle och Linda hit, vi käkade pizza drack öl och glodde på idol. Det va mkt trevligt. Lördagskvällen va lugn o skön med tacopaj ala Andreas, godis och film. På Söndagskvällen käkade vi på thaikrogen (helsingborgs godaste thaimat www.thaikrogen.se) Teds pappas restaurang. Jag åt nr 12 som vanligt. Vi njöt av maten och snackade thailand. Som jag längtar dit...


Här är en bild från 2006 på koh samet. "mina brosor" John, Charlie och Jocke. Dessa 3 grabbar reste jag med då. Vi har tyvärr förlorat kontakten helt, men de 3 månaderna vi reste tillsammans kommer jag alltid komma ihåg.

Nu ska jag snart till jobb, jag hoppas på mycket folk OCH trevliga köpglada människor. /MaYa

Kommentarer
Postat av: Hanna

hejje

vilken fin bild;)Vad skönt de vore med lite värme och sol nu;)

syns på jobb.kram

2009-11-23 @ 11:57:42
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0