6km med Alex

Nu är jag hos mamma och pappa i stockholm. På flygplatsen träffade jag en jätte gullig tjej som hette Elin. Vi gjorde sällskap på flyget och sen på flygbussen in till centralen. Vi hann prata om allt mellan himmel och jord. Detta gjorde att resan gick otroligt fort. Vi bytte nr och ska höras på lördag för att ev ses senare på kvällen. Tänk att man ska åka till stockholm för att träffa någon från Helsingborg?? haha. Det är alltid kul när man klickar med helt främmande männsikor på en gång.

På centralen mötte jag Pappa, vi tog tunnelbanan till gullmars och bussen hem därifrån. Det va sjukt mkt folk på tunnelbanan och jag hade glömt hur frustrerande det är. Ingen tar någon hänsyn till att någon ska av eller på. man får kliva runt, över och på folk. Phu...

Väl hemma lånade jag mammas bil o körde hem till Alex. Vi sprang 6 km tillsammans i lagom tempo. Det va så skönt! Underbart att träna med Alex, vi är fortfarande på samma nivå konditionsmässigt och har samma inställning till att träna. Vi ger allt eller inget och ger inte upp så lätt. Att nivån va lagom idag berodde mest på att vi hade så mycket att prata om att det inte gick att springa fortare helt enkelt.

Efter det blev det sjukt god fiskgryta med thai-smak. mmmm kan va det godaste jag ätit på länge. Gick en lång promenad med mamma och Tindra (Marias hund) sen fikade jag och pappa på mina kanelbullar framför TV:n- då de andra gått o lagt sig.

imorgon tänkte jag åka en sväng till Haninge centrum, ska på systemet och kolla in Gina tricot såklart haha. Tänkte hinna med o kolla Gina i Haninge, Farsta och inne i stan såklart. alltid kul o se hur andra löst vissa saker.

nu skajag snart krypa i säng och ringa min älskling - som jag saknar redan jöö. Älskar dig hjärtat.

MaYa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0