grått

vilken lust man har att göra något överhuvudtaget på sin lediga dag när det är sånt väder... det är inte konstigt att man känner sig lite deppig och nere.

Har varit dåligt med inlägg senaste dagarna. Det är för att jag inte hunnit träna. Ska ut en runda senare idag hade jag planerat, men ärligt talat hur lockande känns det?

Tur vi bestämt att vi ska till thailand ändå, det är ju det som håller en flytande just nu. Kan muntra upp er OCH mig med lite gamla Thailand bilder:



en bild från 2006, på fullmoon party...



2006, paddlar in mot phiphi...



2006, jag och Jocke på Phi phi tror jag...



2009, Jag på den plats på jorden jag trivs bäst! stranden!! fy va jag längtar nu...





och alla underbara människor man träffat! skönt att sitta hemma en sån här grå dag med massor av färgglada underbara minnen :-)

Och det bästa av allt med mina thailand resor:



jag träffade min Ted!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vilka härliga bilder=)jag har dock aldrig varit utomlands,damnark räknas väl inte?fniss

jag tycker iallfall du är jätte duktig att du springer och håller igång som du gör...även om det ej lockar precis då du ska springa så får kroppen så mycket utav det.;)

jag hoppas du snart känner dig gladare och mer energi.Jag ser iallfall inte att du är nerstämd ,utan jag ser alltid dig glad och trevlig och du lyser upp min dag på jobb ska du veta;)

tack för de fina orden sist på jobb=)

jag hoppas vi syns snart

kram kram

2009-12-01 @ 11:26:26
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0