Håller mig i förorterna

Jepp, så har det blivit efter mycket om och men...
Började dagen med en utflykt till skärholmens centrum med mamma. Så fint det har blivit där, massor av nya butiker. Min favvo butik Monki bla. Jag älskar monki, de har verkligen min typ av kläder där. Fyndade en vinterjacka, en väska och ett diadem. I looove it! köpte nya kängor också. Snygg snyggare snyggast kommer jag va nu i vinter!

Ikväll blir det mys med familjen. tanken va att jag skulle hem till alex kompis Jackie på middag men hon hade väldigt mycket oflyt igår så det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Dessutom känner jag mig så trött - jag bestämde helt enkelt för mig för att va hemma med min familj. Vilket gjorde dom väldigt glada.

jag får lägga in fler bilder hemma sen, datorn här är för seg...

Här är dagens stockholms shopping:





får se om det ev blir en liten runda in till stan imorgon. flyger inte hem fören 17,55 så jag hinner ju om jag vill. Ses snart skåne / MaYa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0