Jimmy Whoo?

Måste berätta om vad som hände idag i stan... Jag tog pendeltåget in till stockholm city i morse. Det regnade och blåste kallt. Strosade omkring och tittade på folk. Kommer till H&M vid sergelgången. Kl va ca 11,50 och de öppnar kl 12,00. Jag bestämmer mig för att stå kvar tills dom öppnar för den H&M brukar vara riktigt bra och ha det mesta. Står längst fram vid dörrarna och efter ett tag har det bildats en kö bakom mig. hmmm funderar jag...varför köar de in till H&M? det kom fler och fler och efter en stund öppnar de dörrarna. Jag går sakta in och de efter mig börjar springa... Till vänster om mig finns en avspärrning, de har satt upp band som i en gång där folk ska köa. Jag har alltså störst chans av alla att hamna först i denna kö, men jag har ju inte fattat va vi köar för, jag ska ju bara in på h&M?? då går det upp för mig...Jimmy choo... tittar upp och möts av en folkhärd som kommer galoperande emot mig (de har ju fler ingångar på detta JÄTTE H&M) Alltså summan av kardemumman...jag hade, om jag velat, kunnat hamna först i kön till Jimmy choo gerejerna... det mesta tog ju slut i lördags då det släpptes men efter vad jag kunde se hade de rätt mkt kvar. men tyvärr så hade min ekonomi inte tillåtit något sånt just nu... Och ärligt talat intresserar det mig inte så mkt. Men det va sjukt kul att jag va så trög...haha/ Maya






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0