Morgonpromenad vid havet

Ibland glömmer jag hur bra jag bor, hur nära jag har till havet. Jag lovade mig själv att jag aldrig, som så många som är födda här nere, skulle ta havet för givet, men efter ett tag så gör man det ändå. Har nyss varit på promenad med Zackie nere vid stranden och känner mig på så mkt bättre humör nu! Det va helt underbart. Jag vaknade på ett uruselt humör, trött på byggröran, trött på allt här hemma i huset, trött i övrigt och allmänt less. Nu känner jag mig fylld av energi! GÖTT!





nu ska jag ta tag i saker. Tvätten, dammsuga, röja upp och fixa. I morgon är det jobb igen och jag hoppas den här dagen ger mig ny energi. Behöver verkligen vara ledig idag. Jag sov till 10.30 vilket typ aldrig händer annars så det märks att de senaste 11 dagarna slitit på mig. 

Men jag klagar inte, jag älskar att jobba och vill ju jobba så mkt det bara går. Men man behöver landa ibland för att prestera bra när man väl är på jobb.

Hej så länge. Maya

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka underbara bilder...åh om man kund bos så;)

vi alla kan inte vara på topp alltid och man måste tillåta sig att ha "en dålig dag ".

Idag ska jag oxå "jobba" så det ska bli super kul att träffa dig på jobb som alltid;)

massa kram

2009-11-05 @ 09:59:22
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0