på sekunden...35:01

5 varv blev det idag. Målet va att springa UNDER 35 min. Det slutade på 35,01!!! typiskt.
Det va riktigt skönt att bara rensa huvudet efter en riktigt jobbig helg, både psykiskt och fysiskt. Jobbat lör och sön, fredagen gick i vilans tecken, vilket va sjukt skönt men jag kände att jag gjorde dig, SABINA, besviken - vilket inte va meningen. Jag va bara tvungen att få vara hemma och landa lite. Jag är sån. Jag är väldigt hemmakär och väldigt beroende av tid för mig själv. Men jag bryr mig också väldigt mycket om de personer jag tycker om, därför va det jobbigt att göra dig besviken (oj så allvarligt det låter nu)
Lördagen va inte så skoj men det tänker jag hålla för mig själv, och inte berätta om här... l dag är jag trött pga av lite sömn, jobb och ja nu löprundan såklart.




Det är riktigt gött att ha kommit igång med löpningen igen. är super taggad. Nu blir det bara en lugn kväll med vila och mat



På torsdag åker jag till STOCKHOLM till kära mor och far - jag längtar!

TÄNKER PÅ DIG IDAG PAPPA!!! // MaYa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0