på väg till stockholm

nu åker jag snart, hej hej skåne ses snart igen:



haha hur gör alla modebloggare för att ta bra bilder på sig själva?? jag lyckas aldrig. Får antingen blixten i ansiktet eller som här - bara halva mig med på bilden. Jaja där är halva jag iaf - på super humör för snart ska jag träffa min familj och mina bästa vänner!! Men jag har också en liten klump i magen för att jag ska vara borta från min Ted så länge. Kommer som vanligt ha svårt att sova utan dig hjärtat. Men det är bara tre nätter och va fan vi har vari borta längre än så från varandra.

Nu ska jag åka till Ängelholm, flyget går 13,00 - men jag är alltid ute i god tid, man vet aldrig vad som kan hända på vägen.

vi ses i huvudstaden. Maya

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Välkommen hem båda våra älskade döttrar! Det ska bli underbart att rå om er några dagar!

2009-11-12 @ 12:52:41
Postat av: Hanna

jag ställer min kamera på "kattklödgrejen" och jag får 10sek på mig att ta ett bra fotto,och bland lyckas man och bland icke;)

Vad avis jag blir på dig!jag blir sämmre för varje timme och tempen stiger...pust=/nå ja men jag är glad för din skull att du mår oki när du ska åka "hem".

hoppas du får super trevligt...massa kram

2009-11-12 @ 15:17:24
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0