Styrketräning hemma

har jag sysslat med i dag och jäklar va det känns! körde ett pass jag hittade på internet med knäböj, armhävningar, "plankan" + lite annat. Det va jobbigt faktiskt och rätt kul. Spelade metallica på högsta volym och svetten rann. Som uppvärmning sprang jag upp och ner för trappen ett antal ggr. Haha min budetträning e grym! här behövs inge gymkort inte... Efter passet tog jag ett varv i skogen. skönt!

På jobb va det verkligen lugnet före stormen (HOPPAS JAG VERKLIGEN!!) Lön imorgon ju... Idag va det rätt segt.

Vi ska snart boka thailands resan!! Skönt, behöver något att se fram emot och något som motiverar min träning(bikini dags snart alltså)

Nu ska jag sova, ska öppna imorgon. GOD NATT SVERIGE / MaYa



saknar detta ibland. Kollade hur spänstig jag va imorse och jag kan säga att jag va inte i närheten av det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0