avundsjuk

på dig Maria! fast du är sjuk just nu så har du iaf kommit igång ordentligt. jag vill också! men tiden räcker ju inte till! jag fattar inte hur jag ska hinna med att träna så mycket som du gör?? Men jag vill, jag saknar den där goa känslan av att känna sig riktigt vältränad. jag har svårt att hitta motivationen att gå till ett gym. Att springa är ok för det tycker jag ju är riktigt skönt, men att gå till gymmet känns så meningslöst nu när man inte har handbollen. Innan visste man att man måste för att bli en bättre handbollsspelare, men nu??
Nä jag får nog fortsätta med mina löprundor, men först om en vecka, får ju fortfarande inte träna efter operationen... Är sugen på spinning igen MEN det är ju så fruktansvärt dyrt.

idag har jag en riktig skitdag känner jag. är ledig och har bara tråkiga saker som tvätten att fixa med.

Min tvättkorg:


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror min motivation kommer lite från att det är träning jag vill jobba med. Jag har inget annat intresse egentligen, och ska jag göra nått ska jag göra det ordentligt, hihi :) Men när jag flyttar ner till er snart, då ska vi träna tillsammans! Och när jag ska bli personlig tränare så ska du bli min försökskanin, haha! Och jag vill också gå på spinning, det måste vi börja med!! Och sen när jag jobbar på gym, då får du rabatt ;)

2009-10-07 @ 10:46:38
Postat av: maya

ja ni får fan ta och flytta hit! om ni ändå ska flytta kan ni lika gärna flytta hit! jag behöver dig!! och jag blir gärna din försökskanin. men finns det någon PT utbildning här nere?

2009-10-07 @ 12:00:29
Postat av: Maria

ja jag vill till er!! jag tror det finns i malmö iaf, annars får jag väl pendla till mams och paps som jag ska göra i vår.

2009-10-07 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0