Blodpuddingdieten

Det blev ett besök på vårdcentralen istället för jobb. Kände att det var lika bra att få det gjort. Resultatet var att jag hade lågt blodvärde (som jag misstänkte), men annars verkar det inte vara nått fel på mig. Bara kronsikt förkyld typ. Jaja, det är inte farligt att anstänga sig för mycket i alla fall enligt läkaren. Nu påbörjar jag blodpuddingdieten och shottar Blodsaft morgon och kväll. Får se om värdet har höjts om en månad. /en lite gladare Maria

Tur att jag gillar blodpudding. Gott, billigt & nyttigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du käkar blodpudding! Lingon och persilja är också bra att äta vid blodbrist. Skönt att humöret är lite bättre! Puss på dig!

2009-10-14 @ 21:02:52
Postat av: blodpudding är mumma

maya

2009-10-14 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0