Bulle, marknad och kanske lite träning...

Igår var det som kanske alla vet kanelbullens dag. Edvin bakade de godaste bullarna jag ätit (förlåt mamma) och idag delade vi på en till kaffet. Mumma!

Sen gick vi iväg på Grythyttemarknad. Blev lite ny teer, kryddor och såklart... NATURGODIS! Sitter och provar ett te just nu, Grön Skåne, minsann. Blev så jäkla fusen efter att vi vart ute. Träffade några av mina pensionärer, de var ute och gjorde byn. Hihi.

Jag tror jag ska klara av att träna lite idag, känner mig mycket bättre. Lite rinnande näsa hör väl hösten till kanske? Men det blir nog lugnt i alla fall... Hej å hå, hej då! /maria


Edvins goda bulle, och marknadsfynden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0